2011. január 19., szerda

ritka nyugalom

Hihetetlen volt ez a nap!  Senki nem volt rossz, mondjuk annyi volt, hogy angol dogánál a tanári asztalnál ültem, és a fiúk akik velem szemben ültek, azt kérdezgették, hogy van angolul a kréta (CHALK-Csók). Én meg mutattam nekik, hogy puszi, meg csók. Szerencsére nem sokáig kellett mutatnom, mert egy kissé hülyén néztem ki, ahogy puszit dobálok a fiúknak :P Tesin átváltoztam kisbabává, szopiztam az ujjam, úgy szaladgáltam az Adri, Martin és a Bence elől, mivel dobáltak kézi és kosár labdával :D A Zenina volt az ,,anyám", neki ezt mondtam:
-Kélek tápszelt!!! 
Nagyon jól elvoltunk a lányokkal, a többi fiú, akiket nem említettem meg, azok egész órán fociztak. Ugyanis szabadjáték volt, mivel a tanárnő rosszul volt, és megkért minket, hogy legyen szabadjáték, had pihenjen. Persze, hogy mindenki benne volt! Melyik gyerek akar egész órán dolgozni?! Aztán irodalom órán felmondunk 1-2 részletet a János vitéz-ből, közben aki éppen nem mondta, feladatokat csinált a munkafüzetbe, és amikor mindenki kész volt (ami elég hamar megtörtént, ahhoz képest, hogy 18an vagyunk) megünnepeltük a Zsombi szülinapját. Matekon a szögek fajtáiról tanultunk. Nem is olyan nehéz, mint ahogy kinéz!! Amúgy matek mindennap van, tehát abból haladunk a legjobban.
Azért nem mondhatom, hogy ez egy ,,TÖKÉLETES" nap volt, mivel reggel megtudtam, hogy a Patit kedden elvitte a mentő. Nem is csodálom! Szegény mindig fájlalta a hasát, volt amikor sírt is miatta. Tehát a napi ,,minisokk" is megvolt.  A mi sulinkban, azon belül az osztályunkban, ritka az ilyen nyugodt nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése