2011. január 20., csütörtök

megzakkantunk

A mai nap teljesen más volt, mint a tegnapi...
Reggel, történelem órán még szinte mindenki higgadt volt, de aztán meghülyültünk. Először is a Kurló köpőcsövezett, káromkodott, nem figyelt. A Matyi angolon kikészítette a tanárbácsit, aki azt a feladatot adta fel, hogy tanuljunk meg egy párbeszédet jövőhét csütörtökre. Aztán matekon mindenki lenyugodott, elméricskélt, dolgozott a feladaton. Eddig hétfőn volt infóm, de az új órarend miatt kedden lenne a 6. órában, és akkor a 8. óra után kéne ebédelnem, akkor már menni kell az oviba... Na mindegy. Átiratkoztam  a B csoportba (csüt. 5.óra) és a Misi nem fogadta túl jól. Pl:
-Te minek jöttél ide?! Én is a 8. óra után ebédelek ma... Tűnj vissza a helyedre!!
Misi annyira tudja, hogy 15-kor már oviba kell mennem. Akkora észkombájn!!! Ma például felraktam egy képet a facebook - ra és ő is ,,rajta van". Kommentje: szivi.  És közben én raktam rá a képre őt!!
Ez is mindegy. Infón megtanultunk röviden négyzetet rajzolni az MSW LOGO - val.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése