2011. január 25., kedd

lekiabáltak minket

Ma a nap azzal kezdődött, hogy a Patrícia végre jött suliba. Reggel minden rendben volt, minden a szokásosan történt. Misi kergette a Zeninát, Kurló a Pati ölében ült és udvarolt neki. Tegnap rajzoltam egy Tecktonikos színezőt a Zeninek, mivel kért egyet, de én mondtam neki, hogy a neten tuti nincs. aztán összefirkáltuk a kezünket is ezzel a mintával:

Matekon a tanárnő kiosztott egy számonkérést, elkezdtük írni és amikor mindenki elkészült a Matyika bejelentette: - Megyek enni.
Erre a tanárnő: - Még nincs itt a tízórai, és még nem is csöngettek ki!
Matyi elkezdett az ajtó felé rohanni, erre a tanárnő odament és leültette a helyére.
-B+!!!! - mondta  a Matyi.
A tanárnő amikor meghallotta kicsit rávágott a szájára. A Matyika sírni kezdett és megint az ajtó fele haladt. A tanár megint vissza ültette, és ki is csöngettek.
Amikor megtízóraiztam, kimentem a folyosóra, ahol a fiúk voltak. Álltunk a fal mellett és dumáltunk, majd a Zsombi odament a Martinhoz és lehúzta a gatyáját. Mindenki röhögött, még a folyosó végén lévő osztály is.
Énekórán a Kurló olyan volt, mint aki crack-et szívott. Elment a helyéről, káromkodott. A Misiék rajta röhögtek, és a tanárnő alig tudott a  farsangi szokásokról beszélni. Én a Vanessza, Bogi és a Zenina írta le amit kellett.
Szünetben a 1., 2. osztályosok kergettek engem és a Zenit. Jól elvoltunk, de amikor becsöngettek fájt a torkom, és alig tudtam beszélni.
Osztályfőnökire bejött az igazgató, a matek tanár és az ének tanár. Elbeszélgettek a Kurlóval és a Matyival (30perc alatt) aztán a tanárnőnk emlékeztetett minket, hogy 3hónappal ezelőtt is volt ilyen, amikor a fiúk kint álltak és sírtak, mert az igazgató akkor is bent volt és emlékeztette őket dolgokra. Amikor végeztek a beszélgetéssel az igazgató megkérdezte kinél fociznak a fiúk. Valószínűleg a viselkedésük miatt egy ideig nem járhatnak majd.




                           

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése